czwartek, 27 kwietnia 2017

Dlaczego Kinga grzebie w torbie z zakupami?

Dlaczego ja jej właściwie na to pozwalam?
Bo sama za dzieciaka grzebałam! Uwielbiałam to, jak moja mama wracała z pracy, kładła torby z zakupami na blacie, a ja jako smark nurkowałam w zakupach.
Oczywiście, wiedziałam, że mama kupiła mi coś. Najczęściej Kinder Niespodziankę. Przy okazyjnie tego grzebania wyjmowałam jej wszystko z tych toreb. :)
I tak Kinga robi to samo. I w ten sposób mi pomogła, nie musiałam wyjmować tego sama.
No i ona była taka dumna, z tego, że powyjmowała. Baa tak się rozochociła, z tym rozpakowywaniem, że poproszona o schowanie paru rzeczy do lodówki, poukładała je dodatkowo.
Jestem z niej dumna. Z mojego małego pomocnika. :)

1 komentarz:

  1. Kochane dzidzi to jest jednak. :)
    Każde dziecko lubi grzebać w torbach z zakupami. Właśnie tylko po to, aby jak najszybciej znaleźć coś dla siebie. Coś po mamusi Kinga ma. :)

    OdpowiedzUsuń